דף הבית » ממה מתחילים לבנות אתר

ממה מתחילים לבנות אתר

ממה מתחילים לבנות אתר

תחום בניית אתר מכירות באינטרנט עבר שינויים עצומים לאורך השנים. כיום, לא רק בוני אתרים מקצועיים יכולים לבנות אתר יעיל. זה אפשרי בעזרת שימוש נכון בפלטפורמות כגון וורדפרס, וויקס ורבות אחרות. אבל שאלה אחת הייתה ועודנה נכונה – איך עושים את הצעד הראשון. ממה מתחילים לבנות אתר: כך תעשו זאת נכון.

קודם כל קונספט

הרבה אנשים חושבים שהצעד הראשון בבניית אתר יהיה בחירה בין פלטפורמות שונות. זה אכן שלב חשוב שישפיע על ניהול האתר לאורך הדרך, אבל יש שלב מקדים. שלב יסודי יותר הוא להחליט קודם כל מהו הקונספט של האתר. מומלץ להגדיר מראש מיהם הלקוחות שלנו, מהו הסגנון של האתר, כמה דפים נרצה שיהיו בו. לא חייבים להגדיר מספר מדויק אבל רצוי לדעת האם האתר אמור להיות בן כמה דפים בלבד או שהוא אמור להיות בעל מאות או אפילו אלפי דפים. אחרי שאתם יודעים את כל זה וברור לכם האם אתם צריכים אתר תדמיתי או אתר מסחר (חנות מקוונת) או כל קונספט אחר, אפשר לעבור הלאה.

מתחילים לבנות אתר – תבנית או לא תבנית

בפלטפורמות מרכזיות, לדוגמא וורדפרס, יש תשתית מוכנה מראש לבניית אתרים. כל אחד יכול לבחור תבנית, בלי לשכור מעצב אתרים או בלי לדעת אפילו מילה אחת בקוד, בלי להבין CSS או HTML. לבחור תבנית זה יתאים, כאשר רוצים להקים אתר במינימום עלות. יחד עם זאת, צריך להבין שאתרים כאלה ייראו בדרך כלל יותר גנריים או פשוטים ופחות מותאמים לחזון מאוד ספיציפי. בניית אתר בסיוע מעצב אתרים תוכל להשיג אתר קונספט שמתאים להגדרות מדויקות. כמו כן, שימוש בתבניות עלול להגביל את החנות עם הזמן. בעיצוב פרטני הרבה יותר נוח לשפר את החנות או לקלוט עדכונים שונים שמתווספים עם הזמן.

עוד דגשים לבניה יעילה

עוד כמה דגשים רלוונטיים, לשאלה ממה מתחילים לבנות אתר:
1. בחרו פלטפורמה שתומכת בקידום אתרים SEO.
2. בהקמה בחרו שרת עם אבטחה, כך שהאתר שלכם יהיה מוגן טוב מפני פריצה או נוזקות.
3. בחרו פלטפורמה שגם תומכת בניהול האתר. כך תוכל לתחזק את החנות בעצמכם או עם סיוע מינימלי. זה יהיה חסכוני לאורך זמן.

עדן בניית חנויות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן