דף הבית » מזון פרימיום לכלבים

מזון פרימיום לכלבים

מזון פרימיום לכלבים

כאשר משווים בין סוגים שונים של מזון לכלבים, הרי שהטוב ביותר נקרא מזון פרימיום לכלבים. זה לא שם של מותג ספציפי כזה או אחר, משום שלא מעט מהמותגים המובילים מיצרים לצד מזונות רגילים גם מזון פרימיום לכלבים. בשורות הבאות נסביר מה מיוחד במזון הזה ומדוע הוא מועדף יותר.

פרימיום – בריא יותר

האוכל שכלבים אוכלים, ממש כמו האוכל שאנו אוכלים, הוא הדבר העיקרי שמשפיע על הבריאות. לכן, הדבר הראשון שצריך להבין זה שמי שרוצה את הטוב ביותר, יעדיף לקנות מזון פרימיום לכלבים. הוא מכיל את המרכיבים הנבחרים, שתורמים לבריאות הכלבים. מכיוון שחומרי הגלם הטובים ביותר הם גם היקרים יותר, זה לא יהיה המזון הכי זול שאפשר למצוא. יחד עם זאת, בסופו של דבר הוא כן חוסך לכם כסף כי הכלב הבריא זקוק פחות לווטרינרים ולתרופות ולטיפולים כאלה או אחרים.

פרימיום יבש ופרימיום רטוב

יש החושבים בטעות כי מזון פרימיום לכלבים הוא מזון רטוב בלבד. אכן, הרבה כלבים רואים באוכל הרטוב פינוק, משום שהוא טעים מאוד. יחד עם זאת, יש מזון פרימיום גם בסוג היבש וגם בסוג הרטוב. אין שום בעיה לתת לכלב פינוקים טעימים מפעם לפעם, חטיפים וכיוצא בזה, אבל כדאי שהתזונה העיקרית תהיה מזינה, איכותית ובריאה ככל האפשר.

הרבה חלבון ובשר

דרך טובה לזהות מזון באיכות פרימיום לכלב שלכם תהיה להביט ברשימת המרכיבים. באופן מובהק, מזון איכותי יכיל תכולה גבוהה מאוד של חלבון. רצוי כי המרכיב העיקרי יהיה בשר או חלבון אחר מן החי. תוספים נוספים יכולים להשתלב עם האוכל, למשל דגנים או ירקות, אז זה צריך להיות נלווה ולא העיקר.

אפילו הפרווה מבריקה יותר

כדאי לסכם ולומר שאוכל זול יכול להיות פתרון משלים, מפעם לפעם. אוכל פשוט יכול להתאים לכלב כמו ממתק מזדמן לילד. החשוב הוא שלא לחסוך על הבריאות. מזון פרימיום שומר על הבריאות, שומר על השיניים של הכלב, מקנה פרווה סמיכה ומבריקה יותר. אגב, בחלק ממזונות הפרימיום, ניתן למצוא מרכיבים אורגניים, שגודלו וטופחו באופן מיוחד.

חנות מזון לכלבים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן