דף הבית » הקמה חנות מכוונת. מה צריך לדעת.

הקמה חנות מכוונת. מה צריך לדעת.

הקמה חנות מכוונת

מה עלי לדעת לפני בניית אתרי מכירות. ניתן לבנות אתרי מכירות בשיטות שונות ומבוססות על פלטפורמות שונות. עם זאת, יש כמה דברים שכדאי לדעת. זה לא משנה אם אתה בונה את האתר שלך עם וורדפרס, Wix או כל פלטפורמה מקוונת אחרת. כדי לבנות אתר מכירות, אתה צריך להבין כמה מושגים בסיסיים שאנחנו נציג.

מהו דומיין

דומיין הוא השם שהאתר שלך מוצג באינטרנט. אנו ממליצים לבחור בשם ייחודי המייצג את העסק שלך בצורה כלשהי. אם שם הדומיין שאתה רוצה כבר תפוס או זמין בחינם, אתה יכול לבדוק באינטרנט במשך כמה שניות.

על המארח הוירטואלי

כדי לפתוח חנות מקוונת, אתה צריך לא רק שם דומיין ופלטפורמת רשת, אלא גם שירות אירוח אתרים. שירותי אירוח מבוססים בדרך כלל על חבילות שונות, וכדאי לבחור את זו שמתאימה לצרכי העסק שלך על סמך גודל האתר שלך, מספר הדפים ומספר האנשים הצפוי ברשת שלך. דבר חשוב נוסף הוא לבחור לארח אותו בשרת אמין המספק מערכות גיבוי, failover ושירות לקוחות זמין.

בניית אתר מכירות מבוסס SEO

הם בנו אתרי מכירות לפני שהתחילו לחשוב על קידום מכירות ושיווק. כיום, בתהליך בניית אתר מכירות, מומלץ לשקול קידום באינטרנט וקידום אתרים (אופטימיזציה). המשמעות היא שאתרים כאלה עוברים אופטימיזציה על ידי גוגל וזוכים לחשיפה רבה בפרק זמן קצר יחסית.

מהירות טעינה ואבטחה

בעת בניית אתר מכירות, כדאי לקחת בחשבון את המהירות ורמת האבטחה של הגלישה באתר. הציבור של היום כל כך מתוחכם שגולשים רבים בוחרים שלא לקנות בחנויות ללא פרוטוקולי בטיחות מחמירים, גם הבנייה חשובה. אתר בטעינה איטית (גם אם הוא נראה נהדר) לא עובד טוב. הם ננטשו במהירות בגלל קוצר רוחם של הגולשים.

ממשק איכותי

אחרון חביב: ממשק וניווט. חשוב שחווית הגולש תהיה מיטבית. ממשק המשתמש או תפריט הניווט של הקמעונאי שלך צריכים להיות איכותיים, שימושיים ואטרקטיביים. כל עמוד באתר צריך להצליח בפני עצמו, אך יש לשים דגש מיוחד בדף הבית לשיפור תהליך הרכישה. תהליך רכישה איכותי, ידידותי ונוח מוגדל

בניית אתרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן